יום רביעי, 18 במאי 2016

פורץ רכבים בתל אביב

יש המון פורצי רכבים בעיר תל אביב. בעיר יש המון כבישים, המון חניונים ולכן מדובר במקצוע מבוקש, שכן לצערנו בכל יום מישהו מאבד את צרור המפתחות שלו, מישהו זקוק לסיוע, מישהו נתקע עם המפתח במנעול וכדומה. הרשו לי לספר לכם סיפור הזוי שקרה לי ממש לא מזמן. הייתי באוניברסיטה בשיעור מעבדה. במעבדה משאירים את כל התיקים בחוץ כדי לשמור על סטריליות. נכנסנו לשיעור המעבדה, כאמור בלי התיקים וצרור המפתחות וכל הדברים שלי חוץ מהארנק בתיק. לאחר השיעור סיימתי, לקחתי את התיק שלי וצעדתי לעבר החניון של האוניברסיטה. בהיותי בא להוציא את צרור המפתחות שלי, גיליתי שמישהו לקח לי את התיק שלי ואני לקחת לו את התיק שלו. כן היה לנו אותו תיק אבל מה הסיכוי שדבר כזה מעצבן יקרה דווקא לי, כנראה שגבוה. הניסיונות לאתר את אותו בן אדם במשך שעתיים שלמות, התבררו ככושלים ותיארתי לעצמי שהוא אפילו לא הבחין במה שקרה עד לרגע שבו גם הוא ניסה להוציא את צרור המפתחות שלו. אני גר בקצה השני של העיר ככה שעמדו בפניי שתי אופציות: להשאיר את האוטו, ליסוע הביתה באוטובוס ולשלם המון כסף לחניון עד שאני אביא מפתח ספייר או עד שאאתר את הבן הזה שלקח לי את התיק בלי כוונה כנראה או לקרוא לפורץ רכבים בתל אביב. בחרתי באופציה השנייה משיקולים של זמן יקר. בדיוק היו שעות של פקקים ועד שאני אגיע הביתה עם אוטובוס, זה יגרום לי לאחר למשמרת ואני גם ככה שם על הכוונה של המנהל מסעדה.

ואז חשבתי לעצמי, מה יעזור לי לקרוא לפורץ רכבים אם אין לי את המפתח. אז לא הייתה לי ברירה. נסעתי הביתה באוטובוס רק שפתאום קלטתי שגם אין לי מפתח הביתה. אז קראתי לפורץ רכבים בתל אביב שהוא גם מנעולן מוסמך, פרצנו לבית שלי ובפנים כבר היה לי גם מפתח ספייר הביתה וגם מפתל ספייר לרכב. המנעולן הגיע ממש מהר והיה מאוד מקצועי. הוא הבין את המצב הבעייתי שנקלעתי אליו ופשוט עשה לי מחיר ממש טוב. ממליץ בחום עליו.
פורץ רכבים בתל אביב